Kultúra

PABooks: új arculat, logó és 132 kötet négy év alatt

Magyar és idegen nyelvű kötetek sorozatban

Megújult arculattal és új logóval ünnepli 4. születésnapját a PABooks négy év elteltével, 132 kiadott kötet után. Az új emblé­mával és arculattal jelentkező kiadó ügyvezető igazgatója, Cseh Katinka elmondta, a Pallas Athéné Könyvkiadó (PABooks) 2017 szeptemberében kezdte meg működését.

Első könyvük, Boyé Lafayette De Mente tollából A kínai észjárás címmel, azóta is az egyik legnépszerűbb a kínálatukban. Azóta 132 könyvet adtak ki: 25-öt a pénzügy/közgazdaságtan, 34-et a geopolitika, 63-at a menedzsment, 4-et a fenntartható fejlődés témájában. Továbbá 6 kötet egyéb tématerületek felé is kitekint, ilyen például az Akata boszorkány című fantasyregény, vagy a születésnapra megjelentetett kötet, Széchenyi István angliai útinaplója angolul, a magyar származású brit építész, Váci P. Sándor gondozásában.

A magyar nyelvre lefordított 126 nemzetközi sikerkönyv mellett a PABooks 3 angol és 3 kínai nyelvű kiadványt is megjelentetett már. Az arculatot illetően mostantól új logóval, színekkel és grafikai megoldásokkal találkozhatnak az olvasók. A kiadó lapunkhoz eljuttatott közleményében az áll, a MOME Tervezőgrafika szak mentorálása mellett Császár Adrienn alumna tervezte a Kiadó megújult arculatát. Az inspirációt Pallasz Athéné mítosza, várbeli szobrának vizuális jegyei és szent állata, a bagoly adták.

Kapcsolódó írásaink