Külföld

Szivárványszínekbe öltözött a Toyota is

A japán céget már a nyíltan Donald Trump-ellenes politikai kampányba is belerángatták

A híres japán márka is úgy döntött, hogy a fiatalok LMBTQ-agymosására költi a gépkocsivásárlók által hátrahagyott bevételt.

Szivárványszínekbe öltözött a Toyota is
A japán márkánál is zöld utat kapott a szivárványszínű radikális ideológia
Fotó: Kazuhiro NOGI / AFP

Megjelent a Toyota, a világ legnagyobb autómárkájának ismert logója is az egyik radikális gender lobbiszervezet honlapján mint az általuk LMBTQ+-fiatalok számára szervezett esemény egyik fő szponzora. A Los Angeles-i genderideológia-műhelyen úgynevezett drag előadóművészek tartottak előadásokat fiatalok számára az általuk „mesés drag előadóvá válás első lépéseiről”.

A Models of Pride (a büszkeség modelljei) eseménynek a kaliforniai nagyváros LMBTQ-központja adott otthont, amely a 24 éves és fiatalabb korosztály számára volt meghirdetve, de a honlapon nem volt feltüntetve alsó korhatár. A workshopon drag queenek, tehát túlzottan kirívóan nőnek öltözött férfiak meséltek a nemi identitásváltásról körülbelül négyszáz fiatalnak, gyermeknek és szüleiknek.

A Toyota logóját a rendezvényszervezők honlapján kiemelt helyen találjuk, mégpedig azok között a támogatók között, akik évi több, mint 100 000 dollárt adományoznak az LMBTQ-központnak. A többi sok ismert márka és szponzor közt természetesen megtalálhatjuk Soros György Nyílt Társadalom Alapítványait is.

A szervezők a honlapon azt írják, céljuk az, hogy a fiatalok lehetőséget kapjanak arra, hogy az LMBTQ+-közösségből származó pozitív példaképekkel vegyék körül magukat. A japán cég viszont komoly támadófelületet is hagyott magán azzal, hogy egy olyan politikailag is aktív szervezetet támogat tetemes összeggel, amelyik azt vallja, hogy biztonságos teret nyújtanak azok számára, akik „a korábbi Trump-kormányzat által országszerte felerősített LMBTQ+-ellenes retorika miatt” hátrányos helyzetbe szorultak volna.

Eközben alig várható az autógyártó óriástól, hogy saját anyaországában is esetleg hasonló kampányokat támogasson, és egy politikailag színt valló szervezetnek küldjön hatalmas pénzadományokat. Japánban ugyanis ez év június 20-án komoly csapást szenvedett az LMBTQ-lobbi, amikor is egy bíróság úgy döntött, hogy a házasság szabadsága az alkotmányban csak a férfi és nő közötti házasságokra vonatkozik, és ezért az országban az azonos neműek házasságának tilalma alkotmányos.

Az oszakai kerületi bíróság elutasította azon három házaspár kártérítési igényét is, akik szerint megsértették a szabad egyesüléshez és az egyenlőséghez való jogukat, páronként 7400 dollár kártérítést követelve.

Az Egyesült Államokban viszont nyilván más a befektetési környezet, mivel itt fennáll a veszélye annak, hogy genderaktivisták és radikális baloldali szervezetek lejáratókampányt indítanak olyan cégek ellen, akik nem hajlandók nyilvános ideológiai színvallásra a progresszív értékek mellett, és megtagadnák ezektől az anyagi forrásokat.

Kapcsolódó írásaink