Krónika

Új logót kapott a Pepsi, így találhatjuk meg a polcokon

Nemcsak a logó lett más, hanem a palackok csomagolása is megváltozott

A vállalat tizennégy év után változtatta meg arculatát, még a márka ikonikus emblémája sem maradt teljesen a régi. Az új dizájnnal gyártott kólák már megérkeztek a hazai boltok polcaira is – írja a Mindmegette.

Új logót kapott a Pepsi, így találhatjuk meg a polcokon
Képünk illusztráció
Fotó: NorthFoto

A Pepsi az alapítása óta eltelt 125 évben többször is frissített vagy változtatott az arculatán és a logóján, mindig igazodva az aktuális trendekhez. A mostani logóval egyszerre reagálnak a dinamikusan változó életünkre és tisztelegnek a cég vizuális öröksége előtt. Egy valami viszont nem változik, a palackokba csomagolt üdítő íze.

A cég üdítőit palackozó magyar vállalat, a Szentkirályi nemrég már frissítette a Pepsi és az amerikai vállalat többi termékének a csomagolását, ugyanis rákerültek a kötelező üvegvisszaváltás során fontos ikonok, az 50 forintos betétdíjat jelző embléma, valamint a szükséges új vonalkód, melyet már felismer és elfogad a MOHU minden automatája.

Kapcsolódó írásaink