Krónika
Akadozik a telefonhálózat és az internet
A hívások megszakadnak

Akadozik és lassú a mobilinternet országszerte – mint ahogy a HVG is megírta.
A hívások is megszakadnak, vagy el sem tudják indítani a hívást a telefonálók.
Mások a – Vodafone-hoz hasonlóan a 4iG-csoporthoz tartozó – Digi vezetékes internetéről is panaszkodnak.
Facebook-csoportokban és a szolgáltatók Facebook-oldalán is sok komment érkezett arról, hogy problémát tapasztalnak.
A Prohardver technológiai szakoldal fórumrendszerébe özönlő hozzászólások szerint a Telekom otthoni szolgáltatásai sem működnek rendben, többeknél gond van a tévével.
A Telekom nem sokkal 13 óra után a következő közleményt adta ki Facebook-oldalán: Áramellátási hiba miatt a Telekom IPTV és Telekom TV szolgáltatásai, valamint a mobil hangszolgáltatás elérhetősége ma délelőtt akadozhatott. A helyreállításon folyamatosan dolgozunk, a fennakadásért elnézést kérünk. Köszönjük a türelmet!
A Vodafone közleménye szerint újra zavartalanul működnek szolgáltatásaik
Áramszünet okozta a szolgáltatáskiesést
A Vodafone Magyarország ügyfelei január 2-án délelőtt rövid kimaradást tapasztalhattak a szolgáltatások működésében. A kimaradást áramszünet okozta az egyik szerverközpontban, a forgalom átirányításának ideje alatt a szolgáltatások az ország több pontján nem voltak elérhetőek. A szolgáltató munkatársai a hibát elhárították, így a mobilszolgáltatások ismét zavartalanul működnek.
Előfordulhat azonban, hogy néhány mobilkészülék automatikusan nem csatlakozik újra a hálózathoz. Ezekben az esetekben egyszerű megoldás lehet a készülék újraindítása, vagy repülőgép üzemmódba váltása, majd visszaállítása, amely megoldja a problémát.
Jelenleg a Vodafone ügyfélszolgálata túlterhelt, ezért a szolgáltató kéri az ügyfeleit, hogy az esetleges teendőkkel kapcsolatban a Vodafone Magyarország Facebook látogassák meg, ahol további információkat találnak.