Gazdaság
Novemberben nyolcvanmilliárd forintra is ugorhat a webpiac forgalma a Black Friday miatt
Jó haszonnal kecsegtet a „lusta hónap”

A november egyébként „lusta hónapnak” számított eddig a vásárlók körében, hiszen az elmúlt években ebben a hónapban jobbára kevesebbet költöttek a hagyományos boltban, mint a megelőző októberben. Egy kivétel van a boltos világban, a webáruházi költekezés, ami viszont rendkívüli mértékben megugrott a novemberi hónapokban, a kedvező számok a Black Friday bevezetésének is köszönhetőek. Az akciók ellenére ugyanis a fekete péntek sokat hozott a webáruházak konyhájára. Az eMAG–EDigital már beharangozta, hogy nagyszabású akciókkal készül az idehaza csak nemrég meghonosodott fekete péntekre. Közben a Mall.hu Black Friday-maratont hirdetett, ami nem egy napig tart, a Vodafone pedig egész novemberre mondta ki a bűvösnek szánt varázsigét. Nem kell félniük azonban a vásárlóknak, hiszen a webáruházak az év minden napján akcióznak. Odacsalogatni a vásárlót abban a reményben, hogy majd később is onnan vásárol – ezt a célt szolgálja valamennyi célzott reklám. A vevő azonban az év többi napján visszafizeti az engedményeket – írja a portál. A Blokkk.com szerint a Black Friday is egy kereskedelmi fogás, ami a webáruháznak a legdrágább, a vásárlónak meg a legjobb.
