Életmód
Pár tízezerből készült idén a legszebb karácsonyi reklám

A Hafod Hardware üzletének dolgozói úgy döntöttek, az idei karácsonyi szezonra leforgatnak egy kis reklámfilmet, ahogyan az a nagy cégeknél már évtizedek óta megszokott.
Mivel az anyagi hátterük természetesen nem volt adott ahhoz, hogy felvegyék a versenyt ezekkel a nagyvállalatokkal, így a leginkább költséghatékony módon kellett elvégezniük a munkát. A két perc hosszúságú kisfilm főszereplője a bolt tulajdonosának kisfia, a kétéves Arthur Jones lett, az operatőri munkában pedig a család egyik barátja, Josh Holdaway segített, összesen mintegy 100 fontért (kb. 40 ezer forint).
A befektetett munka abszolút meghozta gyümölcsét, a szívmelengető képsorok alig pár nap után hatalmas népszerűségre tettek szert, a brit sajtóban az év karácsonyi videójának titulálták, az interneten pedig különböző videómegosztókon már százezres nagyságrendben tekintették meg a felvételt.
A videó üzenete, hogy idén az ünnepek alatt maradjunk kicsit gyerekek mi, felnőttek is, ezt pedig Arthur Jones-on keresztül mutatják be: a kisfiú egy napra átveszi az irányítást az üzlet felett, és meglepően ügyesen végzi a napi munkát, amíg ki nem derül a videó végi csavar.