Bulvár
Meghan Markle: a hercegnéből lett lifestyle-guru
Mi jön a következő termékvonalban? Személyes bölcsesség? Energiakövek? A brit sajtó már találgat

Süllyedéssel kezdődött
Ahogy Harry előállt az „Spare” című önéletrajzával, és Meghan saját podcastját, illetve Netflix-sorozatát indította, egyre inkább úgy tűnt, marketinggépezetté váltak, ahol minden új projekt csak újabb áruvá változtatja őket.
A nézők és hallgatók azonban egy idő után megelégelték a folyamatos „saját magukról szóló” tartalmat – ahelyett, hogy értéket vagy eredeti mondanivalót szolgáltattak volna, inkább önismétlésnek tűntek - írta a The Spectator.
Elhasznált márka
A Spotify-nál nagyon kiábrándultak az „Archetypes” podcastból, a Netflix pedig nem látta biztos befutónak a „Harry & Meghan” dokusorozatot. Egyes bennfentesek szerint a projektek túlnyomórészt önigazolásról és önsajnálatról szóltak, nem pedig érdekes tartalomról.
Leszögezik, hogy ha nincs frissebb mondanivaló, vagy érdemi téma, akkor minden újabb projekt csak új csalódásokat eredményezhet – megszűnik a közönség türelme.
Mi maradt még nekik?
Terveik között szerepel még egy dokumentumfilm és egy másik scripted széria, ám az is kérdéses, hogy ezek képesek lesznek-e áttörni azon a telített „Sussex-narratíván”, ami kezdi elveszíteni újdonságát .
Az elvárások erre az újrafelfedeződésre, valamiféle valódi tartalomra irányulnak, de eddig inkább azt látni, hogy újra meg újra önmagukat élik meg – ami senki érdeklődését nem kelti fel hosszabb távon.
Harry és Meghan egyre inkább átalakulnak önmaguk önreklámjává – miközben a közönség türelme elfogy. Hiába jönnek újabb és újabb projektek, ha mögöttük nem áll valódi mondanivaló, kritikájuk szerint „az emberek már nem veszik meg, amit kínálnak.”