Bulvár

Meghan Markle életmódmárkája úgy tűnik bejött

Az első készleten lévő termékeket rekordgyorsasággal kapkodták el

Helyi idő szerint kedd reggel 9 órakor nyílt meg Meghan Markle életmódmárkájának webshopja. A termékeket kevesebb mint egy óra alatt teljes egészében elkapkodták. Az As Ever indulását komoly várakozás előzte meg, és úgy tűnik, a kezdeti sikerek a hercegné minden várakozását felülmúlják – írja a Life.hu.

Meghan Markle életmódmárkája úgy tűnik bejött
„Izgatottan osztom meg, hogy jön a With Love, Meghan 2. évada!”
Fotó: Northfoto

A People információi szerint a legkeresettebb termék a 28 dollárért (körülbelül 10 ezer forintért) kínált, limitált kiadású vadvirágméz volt, amely kevesebb mint öt perc alatt elfogyott. Meghan Markle előzetesen jelezte, hogy a szezonális kollekció darabjai korlátozott számban érhetők el, és figyelmeztette követőit, ha szeretnének valamiből, gyorsan kell reagálniuk.

Meghan Markle: „A polcaink üresek, de a szívem csordultig van”

A termékek iránti óriási kereslet Meghan Markle-t is meglepte. Harry herceg felesége Instagram-oldalán mondott köszönetet a vásárlóknak:

„Lehet, hogy a polcaink üresek, de a szívem csordultig van! Kevesebb, mint egy óra alatt minden elfogyott, és ezért nem tudok elég hálás lenni nektek… az ünneplésért, a vásárlásért, a megosztásokért és a belénk vetett hitetekért. Ez még csak a kezdet! Hajrá!”

A tavalyi év végén még arról számoltak be a brit sajtóban, hogy Harry herceg és Meghan Markle üzleti vállalkozásai nehézségekkel küzdenek. Azóta bemutatták a Szeretettel: Meghan című Netflix-sorozatot, amely nem győzte meg a nézőket, de azért készül belőle második évad is.

Kapcsolódó írásaink