Bulvár
Megszégyenítették Meghan Markle-t
Már nem próbál többnek látszani egy jól öltözött influenszernél

Egy bennfentes úgy fogalmazott, hogy a „Meghan, a humanitárius” narratíva mostanra teljesen összeomlani látszik. Szerinte egyszerűen nem összeegyeztethető az intézményrendszerek lebontásáról, nők jogairól és humanitárius ügyekről szóló beszédek után közvetlenül azzal folytatni, hogy valaki luxustermékeket értékesít. Ez a fajta éles váltás zavarba ejtő, és nehezen védhető – írja az Express alapján a Borsonline.
Mások azt emelték ki, hogy bár Meghan korábban is foglalkozott jótékonysági munkával, ez nem volt valódi mozgatórugója. A legnagyobb problémának azt tartják, hogy nincsenek tisztán meghúzott határok a hercegné márkája és a munkája között. Egy iparági szereplő azt is hozzátette, hogy a közösségimédia-fókuszú, „vedd meg, amit én hordok” típusú tartalmak miatt Meghan jelenleg úgy tűnik, mintha megragadt volna a 2014-es Instagram-világában.
Chad Teixeira PR-szakértő szerint Meghan mostanra teljesen ledobta az álarcot: már nem próbál többnek látszani egy jól öltözött influenszernél. Szerinte nincs szégyen a marketinges stílusában, de nem kell azt sem tettetni, hogy ez valamilyen grandiózus újrakezdés lenne. Úgy véli, a hercegné utat váltott: a világot megváltó beszédektől a kabátokra adott kedvezménykódokig jutott. A PR-világ szereplői egyetértenek abban, hogy Meghan stratégiája jelenleg iránytalan, következetlen, és nem közvetít világos célt.