Belföld
Rétvári Bence: Árucikk lett az LMBT?
A Belügyminisztérium parlamenti államtitkára közösségi oldalán osztotta meg a véleményét

Az államtitkár közösségi oldalán leírta: úgy látszik a Sziget marketingesei ismét bevetik azt a régi módszert, hogy tudatosan provokálják az embereket, hogy ezért írjanak, beszéljenek róluk, ami nekik ingyen reklám. Brüsszeli nyelven ezt úgy mondanák: „nem-bináris személyek instrumentalizálása”. Azaz azonos nemű csókolózó párok felhasználása arra, hogy nagyobb hírverést kapjanak, több jegyet adjanak el, és így több legyen a profit – magyarázta.
Elmondása szerint így sikerült egy reklámmal mindenkit megsérteni: a homoszexuálisokból marketingeszközt faragni, a konzervatívokat provokálni. Most akkor azért hívják a Szigetre a látogatókat, hogy koncerteket hallgassanak, vagy azért, hogy LMBT-párokat lássanak? Miért kell a másként gondolkodókat folyamatosan provokálni? Miért nem szólhat a sport a sportról, a zene pedig a zenéről? Miért kell mindenbe kötelezően beletenni az LMBT ideológiai üzenetet?
Kiemelte: „Jól tudjuk, hogy a Sziget fellépői, vendégei és tulajdonosai már jórészt külföldiek. Ez nem is gond, hiszen van még számtalan fesztivál idehaza a magyar előadóknak és a magyar közönségnek. Egy teljesen nemzetközivé alakult fesztivál is jól érezheti magát nálunk, örülünk neki hogy itt is bekerültünk a nemzetközi élmezőnybe. Csakhogy a külföldi tulajdonossal jön kötelezően az LMBT is. Hozzáteszem, Európa szinte minden országából azért jönnek tízezrével Budapestre a Szigetre a fiatalok, hogy igazán szabadnak érezzék magukat. Arra a Magyarországra, ahol a híradóik szerint autokrácia van, nincs szólásszabadság, csak az elnyomás dohos levegője.”
Hozzátette: de mégis ez lesz a nyaruk legszabadabb hete. Hát nincs itt valami ellentmondás a külföldi hírek és a valóság között. Mégiscsak Magyarország lenne a szabadság egyik utolsó szigete.