Belföld
Egyiptomban rekedt egy csapat magyar, nem garantálták nekik, hogy hazatérnek

A Ripostnak nyilatkozó pórul járt utasok elmondták, a hurghadai egyhetes all-inclusive útra az Invia utazásközvetítőn keresztül foglaltak, a közvetítő pedig az ETI Magyarország utazási iroda egyik útját ajánlotta fel. Vasárnap előbb azt ígérték az utasoknak, hogy este felszáll a gépük, de ez nem történt meg, pedig már a csomagokat is feladták, majd azt az ígéretet kapták, hétfőn tényleg indulhatnak.
Útlemondási és utasbiztosítást is kértünk – mesélte Tünde, az egyik utas a lapnak, aki azt is hozzátette, hogy nagyon fontos volt nekik ez az út, így három nappal az indulás előtt még az utazási irodával is egyeztetett, hogy minden rendben van-e az úttal, amire pozitív visszajelzést kapott.
Azonban amikor megérkeztek a repülőtérre vasárnap reggel, kiderült, hogy az általuk keresett járat április 6. óta nem lépett be az országba, és „elfelejtették" értesíteni őket, hogy reggel nem száll fel a repülőjük, azonban egy esti gép utaslistáján szerepelnek, körülbelül 180 másik utassal együtt. Ekkor már jelezték a reptéren, hogy előreláthatólag az este 8-ra tervezett gép is késni fog – írják.
A lap szerint mint kiderült, az előző Egyiptomban nyaraló csapat sem tudott hazajönni, őket is már háromszor vitték ki a reptérre és vissza. Azonban a még Magyarországon tartózkodó utasok sem járnak jobban, Tündének arra kérdésére, hogy ha ki is utaznak, akkor mikor tudnak hazajönni, azt mondták, hogy nem tudják megmondani.
A lap megkereste az utazási irodát, a légitársaságot és a Budapest Nemzetközi Repülőteret, ám érdemi választ senkitől sem kaptak.