Belföld
Közpénzből folytat LMBTQ-kampányt Karácsony

„Legyen vége a propagandának„ – szólított fel Karácsony Gergely az LMBTQ-felvonuláson elmondott szónoklatában. Az ominózus mondat azért is érdekes, mert pont a főpolgármester iránymutatására hozták létre a főváros propagandacégét, a Budapest Brand Kft.-t, amelynek egyik honlapja, az enbudapestem.hu és a hozzá tartozó Facebook-oldal a múlt hétvégén csak úgy öntötte magából az LMBTQ-tartalmakat - írja a Magyar Nemzet.
A fővárosi cég egy olyan podcastadást is gyártott, amely az Országgyűlés által egy hónappal ezelőtt megszavazott gyermekvédelmi törvény ellen hangolja a hallgatókat. bizonygatni próbálják például, hogy miért szükséges melegszervezeteknek az iskolákban a homoszexualitásról felvilágosítást tartani.
Mindehhez az első homoszexuális mesekönyvet kiadó Labrisz Leszbikus Egyesület genderkutatójának és egy transzvesztita előadóművésznek a „szakértelmét” használják fel. Mindemellett arról is győzködték Budapest polgárait, hogy mindenképpen részt kell venniük az LMBTQ-szervezetek által létrehozott melegfelvonuláson.
Sőt, programajánló cikkükben azt írták: „Budapest egy elfogadó város, ahol több szórakozóhely jellemzi magát kifejezetten melegbárként, de vannak speciális klubok, szálláshelyek vagy éppen szaunák is, amelyek a melegek kiszolgálására szakosodtak„.
A fővárosiak „érzékenyítését” ráadásul közpénzből, vagyis a budapestiek vagyonából végzik Karácsonyék.