Krónika
Újabb pofont kapott a transznemű influenszerrel reklámozó sörmárka
Nagyon úgy néz ki, hogy a legkevésbé sem volt jó ötlet woke-propagandával sört népszerűsíteni

Ahogy arról korábban a Hirado.hu is beszámolt, április elején jelentette be a Bud Light sörmárka, hogy legújabb márkanagykövetének és reklámarcának kéri fel a 26 éves TikTok-sztárt, akinek 10,8 millió követője van a közösségi oldalon. A lépés sokakból erős ellenérzéseket váltott ki, és ez nem sokkal később már a számokban is megmutatkozott.
Április közepén már arról lehetett olvasni, hogy összességében több mint ötmilliárd dolláros bukást könyvelhetett el a Bud Light sörmárka gyártója, az Anheuser-Busch nagyvállalat, miután szerződtette a magát nőként meghatározó influenszert.
Mivel rengetegen döntöttek úgy, hogy inkább nem kérnek a woke-propagandát erőltető cég söréből, így a Bud Light eladásai már akkor jelentősen visszaestek szerte az Egyesült Államokban. A bojkottnak igen erős hatása volt a cég részvényeinek tőzsdei értékére is, azok az elmúlt, nagyjából két hétben csaknem négy százalékot veszítettek értékükből.