Gazdaság
Pénz tűnt el a számlánkról?
Kiderült, mi történt!

Az OTP Bank szerint a hibát egy külső szolgáltató rendszerében fellépő zavar okozta, amelynek következtében bizonyos korábbi bankkártyás vásárlások összege kétszer került levonásra az érintett számlákról.
Dupla levonások az OTP Banknál: már dolgoznak a megoldáson
Az OTP Bank megerősítette: nem rendszerszintű, de mégis szélesebb ügyfélkört érintő hibáról van szó. Az érintetteknél az a probléma jelentkezhetett, hogy egy korábban már kifizetett összeg újra megjelent levonásként a számlájukon – tehát például egy boltban vagy online elköltött összeg duplán lett terhelve – írta meg a feol.hu.
A bank közleménye szerint:
Külső szolgáltató hibája miatt előfordulhat, hogy egyes korábbi vásárlások összegét duplán terhelte a rendszer néhány ügyfél számláján. A külső partner bevonásával mindent megteszünk azért, hogy újra a helyes egyenleg jelenjen meg ügyfeleink számláján. Az okozott kellemetlenségért érintett ügyfeleinktől elnézést kérünk.