Gazdaság

Pénz tűnt el a számlánkról?

Kiderült, mi történt!

Az OTP Bank csütörtök délelőtt hivatalos tájékoztatásban közölte, hogy technikai probléma miatt egyes ügyfelek bankszámláján duplikált terhelések történhettek. Cikkünkből kiderül, mi okozhatta a hibát az OTP Bank rendszerében.

Pénz tűnt el a számlánkról?
Külső szolgáltató hibája miatt előfordulhat, hogy egyes korábbi vásárlások összegét duplán terhelte a rendszer néhány ügyfél számláján (képünk illusztráció)
Fotó: Nikolas Kokovlis / NurPhoto / NurPhoto via AFP

Az OTP Bank szerint a hibát egy külső szolgáltató rendszerében fellépő zavar okozta, amelynek következtében bizonyos korábbi bankkártyás vásárlások összege kétszer került levonásra az érintett számlákról.

Dupla levonások az OTP Banknál: már dolgoznak a megoldáson

Az OTP Bank megerősítette: nem rendszerszintű, de mégis szélesebb ügyfélkört érintő hibáról van szó. Az érintetteknél az a probléma jelentkezhetett, hogy egy korábban már kifizetett összeg újra megjelent levonásként a számlájukon – tehát például egy boltban vagy online elköltött összeg duplán lett terhelve – írta meg a feol.hu.

A bank közleménye szerint:

Külső szolgáltató hibája miatt előfordulhat, hogy egyes korábbi vásárlások összegét duplán terhelte a rendszer néhány ügyfél számláján. A külső partner bevonásával mindent megteszünk azért, hogy újra a helyes egyenleg jelenjen meg ügyfeleink számláján. Az okozott kellemetlenségért érintett ügyfeleinktől elnézést kérünk.

Kapcsolódó írásaink