Gazdaság
Felfüggeszti a fogyasztásmérők leolvasását az E.ON és az Elmű-Émász is
Az E.ON mindent elkövet annak érdekében, hogy hozzájáruljon a koronavírus terjedésének megelőzésére tett kormányzati lépésekhez és felkészüljön a járványhelyzetre - jelentette ki az energiaszolgáltató társaság, majd hozzátette: célja, hogy ügyfelei, munkatársai, partnerei és hozzátartozóik egészségét megóvja, ugyanakkor szolgáltatásainak biztonságát garantálja a kihirdetett veszélyhelyzet idején.
A vállalat az eddig megtett óvintézkedések mellett úgy döntött, ideglenesen felfüggeszti az áram- és gázfogyasztásmérők személyes leolvasását. Az ügyfelektől átmenetileg azt kérik, hogy akiknél ez esedékes, az árammérő állását a cég digitális csatornáin, maguk adják meg. Automatikusan nem szükséges mérőállást küldeni, az E.ON jelezni fogja az érintetteknek, amikor ez szükséges. A gázmérők adatainak bejelentésének mikéntjéről az E.ON később tájékoztatja az ügyfeleket.
Az E.ON-nál a mérőállások a legegyszerűbben az online ügyfélszolgálaton keresztül, a cég mobilapplikációjának segítségével, illetve SMS-ben adhatók meg. A mérőállások bejelentésére telefonon is lehetőség lesz, a telefon nyomógombjainak segítségével adhatók meg az adatok, de arra kérik az ügyfeleket, hogy ha tehetik, az első három lehetőséget vegyék majd igénybe.
Az elmúlt néhány nap tapasztalatai alapján az ügyfelek teljes megértéssel, nyitottsággal fogadták az online ügyintézés előtérbe kerülését, ezzel segítve, hogy minél több E.ON-os munkatárs biztonságban tölthesse ezeket a heteket. Ezért a támogatásért az E.ON minden kollégája nevében köszönetét fejezi ki!
Az E.ON már korábban döntött arról, hogy személyes ügyfélszolgálati irodáit további intézkedésig zárva tartja, vállalták, hogy egyetlen lakossági ügyfélnél sem kapcsolják ki tartós számlatartozás miatt az áramot, illetve több halasztható tevékenységet is leállítottak annak érdekében, hogy támogassák a koronavírus terjedésének megakadályozására tett intézkedéseket.
Felfüggeszti a fogyasztásmérők leolvasását az Elmű-Émász is
Az Elmű-Émász közleményében azt írta, a társaság célja, hogy ügyfelei, munkatársai, partnerei és hozzátartozóik egészségét megóvja a fertőzéstől, ugyanakkor garantálja szolgáltatásainak biztonságát a kihirdetett veszélyhelyzet idején.
Az ügyfelektől átmenetileg azt kérik, hogy akiknél ez esedékes, az árammérő állását a cég digitális csatornáin adják meg. Hozzátették: automatikusan nem szükséges mérőállást küldeni, jelezni fogják az érintetteknek, amikor ez szükséges.
Felhívták a figyelmet arra, hogy a mérőállások a legegyszerűbben az online ügyfélszolgálaton keresztül és az Elmű-Émász mobilapplikációjának segítségével adhatók meg. A mérőállások bejelentésére telefonon is lehetőség van, de arra kérik az ügyfeleket, ha tehetik, az első két lehetőséget vegyék igénybe.
Tudatták azt is, hogy az elmúlt néhány nap tapasztalatai alapján az ügyfelek megértéssel fogadták az online ügyintézés előtérbe kerülését.
A cég korábban már döntött arról, hogy személyes ügyfélszolgálati irodáit további intézkedésig zárva tartja, vállalták, hogy egyetlen lakossági ügyfélnél sem kapcsolják ki tartós számlatartozás miatt az áramot, és több halasztható tevékenységet is leállítottak, hogy támogassák a koronavírus terjedésének megakadályozására tett intézkedéseket - olvasható a közleményben.