Bulvár
Gwyneth Paltrow lett a csókkamera-botrányban főszereplő Astronomer szóvivője
A jövőben ő fog nyilatkozatokat tenni

Nem csak az internet népének, még az Astronomer cégnek is van humorérzéke. Miután a Coldplay-koncerten történt csókkamera-botrány miatt elveszítették a vezérigazgatójukat, Andy Byront és a HR-vezetőjüket, Kristin Cabotot, az igazgatótanács úgy érezhette, hogy helyre kell hozniuk a megtépázott hírnevüket. Ezért felvették magukhoz a Coldplay frontemberének, Chris Martinnak az exfeleségét, Gwyneth Paltrow-ot. Az Oscar-díjas színésznő pedig vállalta, hogy a cég ideiglenes szóvivője legyen. Erről egy nyilvános videóban beszélt a közösségi médiában.
Gwyneth Paltrow már közzé is tette az első bejelentését az Astronomer nevében
Egy meglepő videót osztott meg az Astronomer a hivatalos TikTok-oldalán. Ezen a felvételen látható Gwyneth Paltrow, ahogy egy kék ingben arról beszél, hogy a cég 300 dolgozójának nevében ő fog a jövőben nyilatkozatokat tenni. Első bejelentésében máris azt nyilatkozta Gwyneth, hogy válaszolni fog a botrányba keveredő céghez érkező számos kérdésre:
Köszönöm mindenkinek az Astronomer iránti hatalmas érdeklődést. Sziasztok, én Gwyneth Paltrow vagyok, és ideiglenesen felkértek, hogy szóvivőként az Astronomer több mint 300 alkalmazottjának nevében beszéljek. Én fogok válaszolni a gyakran ismételt kérdésekre. Örömmel látjuk, hogy mennyien keresik az adatautomatizációhoz szükséges programokat, amiket a cégünk fejleszt. Ami pedig a többi kérdésre vonatkozik.... Igen! Vannak még szabad helyek a szeptemberi Beyond Analytics rendezvényünkre. Most visszatérünk ahhoz a munkához, amiben a legjobbak vagyunk, és forradalmi eredményeket fogunk az ügyfeleink számára nyújtani. Köszönjük a sok-sok érdeklődést.
- mondta el faarccal a színésznő. Természetesen a videó csak egy poén, amely meglovagolja a csókkamera-botrány hullámait, és egyébként a cég nem akar már többet Andy Byron magánügyeivel foglalkozni, miután a vezérigazgató benyújtotta lemondását. Ennek ellenére marketingből egy 10-est adunk a szarkasztikus humorú felvételre, amely néhány óra alatt 24 milliós megtekintést ért el – derül ki a Life cikkéből.