Bulvár
Így akar tisztelegni Diana hercegné előtt Meghan Markle
A megjelenésről nem beszélt nyilvánosan

Bár némely kritikus „eléggé színpadiasnak” és „kevésbé eredetinek” minősítette ezt a lépést, valójában Meghan As Ever márkája minőséget és következetességet ígér, a jövőben divat és lakberendezési termékekkel, sőt vendéglátással is bővítve kínálatát.
Meghan Markle „home & garden love story” filozófiája harmonikus folytatása annak az útvonalnak, amit már eddig is nagy sikerrel egyengetett, írja a Ripost.
A Napa-völgyből származó rosé „lágy köves-gyümölcsös, finom ásványi jegyekkel és tartós lecsengéssel” érkezik az idei nyárra időzítve, amivel Meghan újabb mérföldkőhöz érkezik a gasztronómiai és kreatív életútján. As Ever termékei, például a lekvárok, teák, mézek és virágszórások, minden egyes alkalommal percek alatt elfogynak a megújuló készletek miatt.
A megjelenésről Meghan nem beszélt nyilvánosan Diana emlékének szándékos megidézéséről, mégis sokan mély érzelmi üzenetet látnak a szimbolikus dátumban. A szakmai elemzők befektetnek abba a nézetbe, hogy Meghan tudatosan építi márkáját a személyes történet építőköveire, legendásan őszinte, tematikus stratégiával, nem az instant hirdetési trükkök mentén, írja a People.