Bulvár

Meghan Markle hihetetlenül magányos + VIDEÓ

A sussexi hercegné megnyílt

Meghan Markle a cégalapítási tapasztalatairól mesélt, és bevallotta, hogy egyedül vezetni egy vállalkozást hihetetlenül magányos érzés, de ugyanakkor felszabadító is egyben, írja a Borsonline.

Meghan Markle hihetetlenül magányos + VIDEÓ
Meghan Markle bevallotta: hihetetlenül magányos
Fotó: AFP/Getty Images/Getty Images North America/Bryan Bedder

A sussexi hercegné május 27-én a Confessions of a Female Founder című podcast műsor egyik epizódjában mesélt a saját márkaépítésének tapasztalatairól és azokról a nehézségekről, amiket közben megélt. Meghan Markle egyedül indította márkáját 2024 márciusában, majd egy évvel később partnerséget kötött a Netflix fogyasztói termékekkel foglalkozó részlegével. Harry herceg felesége ezalatt a rövid idő alatt megtapasztalhatta, hogy milyen az, amikor egyedül vezeti vállalkozását, és milyen az, amikor másokkal együtt kell döntést hoznia. Meghan Markle bevallotta, hogy amikor egyedül vezette a vállalkozást, az hihetetlenül magányos érzés, de egyben roppant felszabadító is:

„Amikor csak magadnak kell felelned, azt hiszem, ez kettős érzés: hihetetlenül felszabadító, de hihetetlenül magányos lehet.”

Harry herceg felesége 2024 márciusában indította vállalkozását American Riviera Orchard néven, majd 2025 februárjában átnevezte As Ever névre és partnerséget kötött a Netflix fogyasztói termékekkel foglalkozó részlegével. Meghan Markle egyedül szerette volna csinálni, de aztán megtetszett neki az az üzletpolitika, amit a Netflix képvisel:

„Egyedül akartam csinálni, de aztán teljes fordulatot vettem, mert nagyon hiszek abban, amit a Netflix és a CPG-részlegük csinál, de ez más tapasztalat, mintha egyedül csinálnád.”

A Netflix vezérigazgatójának, Ted Sarandosnak is ez egy új helyzet, így nyilatkozott a Meghan Markle-el kötött partnerségükről:

„Passzív partnerek vagyunk Meghan cégében, és ez most egy nagy felfedezés számunkra.”

A Netflix csapata teljesen átdolgozta Meghan Markle üzleti tervét

Meghan Markle bevallotta, hogy az elején teljesen más üzleti tervet dolgozott ki. Majd amikor megismerkedett Josh Simonnal, a Netflix fogyasztói termékekért felelős alelnökével, teljesen átalakult a véleménye, és együtt átdolgozták az üzleti tervet. Nagyon tetszettek a Netflix csapatának az elképzelései, meg az, amit a Bridgerton sorozattal is létrehoztak, és reméli, hogy ő is hasonló sikereket ér majd el a márkájával és a Netflixen futó Szeretettel: Meghan című sorozatával.

„Óriási tapasztalatuk van a licencügyletek terén, és a márkák és műsorok igazán jó termékekké alakításában, ilyen például a Bridgerton is.”

Objektum doboz

Kapcsolódó írásaink