Bulvár
Szinte biztos, hogy a Gru-franchise átlépi az ötmilliárdos álomhatárt
A minyonok július negyedikén vonulnak be újra a magyar mozikba

Ebben még nincs is benne a két minyonos film bevétele, amelyek Gru-franchise leágazásai, sem a tévés és videós produkciók, még kevésbé a floridai tematikus vidámpark által termelt összeg és így tovább.
Gyűjtsd össze mindet! – címmel a Gru mindeközben soha nem látott rohamot indított a szülők pénztárcái ellen. A Gru a kezdetektől azon franchise-ok közé tartozik, amelyek esetében a kapcsolódó termékek – a merchandise – jóval nagyobb bevételt hoznak, mint maguk az animációs produkciók.
A Gru 4 közelgő premierjéhez időzítve több világcég kapcsolódó termékskálát dobott piacra a játékoktól az édességeken át a különféle ruházati cikkekig és vicces partikellékekig. A teljesség igénye nélkül: A Gru megjelent LEGO-ként, a Ferrerónál, a Kellog’s-nál mint Just Play- figura, és McDonald’s-ajándékként is.