Bulvár

Ez Katalin hercegné és Vilmos herceg új trükkje amivel megszerettetik magukat a fiatalokkal

Katalin hercegné médiatrükkje működik, ráadásul nem is akárhogy!

Egy teljesen új médiatervet eszelt ki Katalin hercegné és Vilmos herceg azért, hogy még biztosabbá tegyék a hatalmukat és megszerettessék magukat a fiatalabb generációkkal is! – írja az elle.hu.

Ez Katalin hercegné és Vilmos herceg új trükkje amivel megszerettetik magukat a fiatalokkal
A hercegi pár
Fotó: NorthFoto

Az udvar körüli botrányok és Erzsébet királynő halála miatt a brit királyi család rendesen veszített a népszerűségéből: sokan lázadtak III. Károly király koronázását és Kamilla királyné trónra lépését illetően, ezért a brit királyi család új stratégiát dolgozott ki, melynek célja, hogy megszerettessék magukat a fiatalabb generációkkal. Az új stratégia elsősorban Vilmos hercegre és Katalin hercegnére épül, egy bennfentes pedig elárulta, pontosan hogyan is néz ki a királyi család új marketingtrükkje!

Vilmos herceg és Katalin hercegné nagy rajongótábort akar kialakítani. A brit királyi család jól tudja: a monarchia alapú intézmények egyre több helyen buknak meg, mert az adófizetők nem akarják finanszíroznia királyi családok költségeit. Erzsébet királynő halálával az Egyesült Királyságban is egyre többen kezdtek el lázadozni a királyi intézmény ellen, ezért egy új tervet dolgozott ki az udvar, melynek segítségével a királyi család tagjai még több követőt, támogatót és rajongót szereznek azáltal, hogy még jobban megszerettetik magukat a fiatalabb generációkkal.

Nem másról, mint egy médiatrükkről van szó, amit 100 százalékig Katalin hercegné és Vilmos herceg dolgozott ki a saját marketingcsapatával együtt. A terv szerint a hercegi párnak minél közvetlenebbnek, kedvesebbnek és elérhetőbbnek kell lennie a mindennapi emberek szemében, ezáltal jobban tudnak velük azonosulni, és a brit publikum nagyobb eséllyel fog velük, valamint a királyi család más tagjaival is szimpatizálni.

A hercegi pár a trükk első részét úgy viszi sikerre, hogy annyi hivatalos eseményen vesz részt, amennyin csak tud; arra pedig gondosan ügyelnek, hogy mindig beszélgetésbe kezdjenek, valamint lefotózzák őket az alkalmakon részt vevő emberekkel. A hercegi pár közvetlenségének híre így egyre jobban el fog terjedni, ami szimpátiát fog kiváltani az emberekből.

A terv második része szerint a hercegi pár aktivizálja magát a közösségi oldalakon, és egyre több olyan behind-the-scenes, azaz háttéreseményeket alapul vevő videót tölt fel az internetre, ami a családjuk mindennapjait mutatja be. Az első ilyen videó a III. Károly király koronázására való készülődésüket mutatja be, de Vilmos hercegnek a koronázási koncertes beszédjére való felkészülését, valamint Katalin hercegné összes hivatalos eseményen való megjelenését is dokumentálja.

A hercegi pár médiastratégiája csak két hónapja kezdődött el, de a marketingesek szerint működik, mert az aktív internetes jelenlét még szimpatikusabbá teszi a királyi családot a fiatalok körében, akik a számítások szerint előbb-utóbb rajongókká fognak válni, a jövőben pedig támogatni fogják a családot. A terv szerint tehát a marketingesek sztárokat akarnak faragni Katalin hercegné és Vilmos herceg családjából, akiket később nemcsak a brit publikum hanem az egész világ támogatni fog.

Kapcsolódó írásaink