Bulvár
Lady Gaga a világ legcsodásabb múzsájává válik a Dom Pérignon új kampányában
Úgy tudni, a videó elkészítése több mint egy évig tartott

Lady Gaga és a Dom Pérignon kreatív együttműködése új szakaszba lépett – írta meg a roadster.hu. A világhírű pezsgőház 2013-as évjáratát a világsztár főszereplésével mutatták be, hogy közvetítse a pezsgő évjáratának érése és a művészi alkotói folyamat közötti szinergiát.
A kampányfilmet Woodkid rendezte, a hozzá tartozó fotókat Mario Sorrenti készítette, Sidi Larbi Cherkaoui felelt a koreográfiáért, a stylist pedig Nicola Formichetti volt. Úgy tudni, a videó elkészítése több mint egy évig tartott.
A fő forgatási helyszín a hautvillers-i bencés apátság volt, amely évszázadok óta kulcsszerepet játszik a pezsgő fejlődésében. Mint ismert, Dom Pierre Pérignon bencés szerzetes innovatív borászként csaknem négyszáz évvel ezelőtt alkotta meg a pezsgőt.
A pezsgőház szerint a Lady Gagával való együttműködés tükrözi a pezsgő összetettségét, mélységét és nagyszerűségét, amely a fogyasztókkal érzelmi kötödést tud kialakítani azáltal, ahogy az érzékszerveikre hat.
Nem ez az első alkalom, hogy a Dom Perignon világsztárokkal működik együtt. 2019-ben Lenny Kravitz-cel készítettek közös kampányt – olvasható a portálon.