Belföld
Durván csaltak a statisztikával, biciklis lett a gyalogosokból is
Kihasználatlan kerékpársávok

A BKK úgy akarta az autós forgalom jelentéktelenségét, illetve a biciklisávok kihasználtságát bizonyítani, hogy a járdán haladó összes gyalogost betették a „biciklis” csoportba, valamint a villamoson utazókat leszállás után még gyalogosként is regisztrálhatták, és így megállapították, hogy a Nagykörúton közlekedők 68 százaléka villamossal utazó, 21 százaléka autós, tizenegy százaléka pedig „aktív és mikromobilitási eszközt használó”, vagyis gyalogos, kerékpáros, rolleres.
A portál csapata azonban két másodpercenként készülő fotókkal dokumentálta egy átlagos munkanap körúti forgalmát, és az eredmények ellentmondanak Karácsonyék grafikonjának. A Nagykörút két sávjában – egy gépjármű és egy kerékpársáv – 6,2 százalék kerékpáros haladt el a 93,8 százalék autóval szemben. Amennyiben az elfogadott európai standard szerint úgy számolunk, hogy egy autóban átlagosan 1,7 ember utazik, akkor a kerékpárosok aránya nem sokkal több két százaléknál.