Autó-motor
Az összefonódó négy karika márkafilozófiája
Az AUDI logó króm színe fényes és csúszós, ami nagyon modern és kifinomult tapintású

Az AUDI jelének története összefonódik a német történelemmel és a márkát létrehozó vállalatokkal.

Az AUDI név eredete az „AUDI Automobilwerke GmbH” nevéből származik, amelyet 1910-ben alapítottak Zwickauban, Németországban. Az AUDI eredetileg egy autógyártó vállalat volt, amely különböző járműveket gyártott.
Az AUDI jelét az Auto Union nevű cégcsoportnak alkották meg, amely 1932-ben jött létre. Az Auto Union az AUDI, a Horch, a DKW és a Wanderer négy német autómárka egyesüléséből jött létre. Az AUDI jelét az Auto Union megalakulása alkalmából alkották meg, hogy az új vállalatot képviselje.
A jel tervezésekor az alkotók arra törekedtek, hogy az összes négy márka jellegzetességeit egybefoglalják. Az AUDI jelében négy karika található, mindegyik márka jelképének egy-egy karika áll az összeolvasztott jelben.
A cég neve az alapító, August Horch családi névén alapul. „Horch”, németül „hallgatni” latinra fordítva „AUDI”.
Az embléma azóta is változatlanul jelen van az AUDI autók matricáin és az AUDI márkára utalva az autópiacon.
A logó nemrég, 2009-ben megváltozott, hogy megünnepelje az AUDI 100. születésnapját. Az AUDI logó króm színe fényes és csúszós, ami nagyon modern és kifinomult tapintású. Ez a szín az olasz piros színéhez hasonlóan jeleníti meg a versenyzés nemzeti színét. Az AUDI szlogenje a Vorsprung durch Technik, azaz a „Technológia fejlődés”.
Az AUDI a világ legkeresettebb luxusautói közé tartozik. Az AUDI a Volkswagen csoport leányvállalata.