Sport

Gusztustalan

Korner.

Haragos kommentekkel van teli a közösségi média, amiért a világ egyik legnagyobb sportruházati cégének, a Nike-nak a webáruháza kifogyott a múlt vasárnap tragikus helikopter-balesetben szörnyethalt amerikai világsztár kosárlabdázóhoz köthető valamennyi termékéből.

A cég átmenetileg felfüggeszteni kényszerült minden Kobe Bryanttel promotált árucikkét, például a Kobe 5 Protro, Kobe 8 Python, Kobe 9 Elite kosárlabdacipőket. Mindazokat, akik ezeket keresik, átirányítják a gyászhír kapcsán kiadott kondoleáló sorokra, amelyekben leírják, milyen nagyra tartották Kobét, a nemzedék legnagyobb sportolóját, aki szeretett tagja volt a Nike családnak, s aki nagyon fog hiányozni. Arra viszont nem ügyelt a cég, hogy viszonteladói hálózata ne emelje a csillagokig a már említett sportcipők árát, és ne nyerészkedjen a halálon. „Kobe meghalt, és ti, forgalmazók mind megemeltétek az áraitokat, gusztustalan!” – ilyen és ehhez hasonló megjegyzésekkel van tele a Twitter, a Nike pedig kénytelen volt közleményben magyarázkodni a kialakult helyzet miatt. Miközben azt is bejelentette, hogy felülvizsgálja a legújabb, Kobe által szignált cipőtípus hetekkel korábban február 7-re tervezett piacra dobásának kampányát.