Gazdaság

Szolgáltatást bővít a Mol

A vállalat a kiskereskedelemmel kíván erősíteni

Új kiskereskedelmi stratégiát dolgozott ki a Mol. A magyar olajipari vállalat tegnap nyitotta meg első Fresh Corner elnevezésű üzletét Budapesten.

Az új üzlettel a csoport jobban kíván igazodni a megváltozott vásárlói szokásokhoz, így a jövőben termékválasztékában nagyobb arányban jelennek meg a friss péktermékek, szendvicsek, kávé, valamint a napi fogyasztási cikkek. „A fejlett piacokon jelen lévő versenytársak mellett arra törekszünk, hogy a vásárlók számára kibővült termékkínálattal olyan szolgáltatást nyújtsunk, amelynek köszönhetően mi lehetünk a fogyasztók első számú választása” – mondta az első Fresh Corner üzlet átadását követően Lars Höglund, a Mol-csoport kiskereskedelmi ügyvezetője. A következő két hónapban további kilenc töltőállomását alakítja át a Mol, elsőként Budapesten, az agglomerációban, valamint az M3-as autópálya mentén.

A cégcsoport tervei között töltőállomásaik harmadának átalakítása szerepel. A Mol a finomítóinak hatósugarán belül további piacszerzést is tervez, elsősorban azért, hogy növelje részesedését Közép-Európában.