Gazdaság
Egyesített termékértékesítés
Partnerséget kötött az MKB Bank és a CIG Pannónia
Az MKB fiókhálózatában megkezdik a CIG Pannónia nyugdíj- és életbiztosításainak értékesítését, a CIG Pannónia pedig a bank termékeit is kínálja majd ügyfeleinek. Az erről szóló megállapodást tegnap írta alá Kádár Gabriella, a CIG Pannónia és Balog Ádám, az MKB Bank vezérigazgatója. Az együttműködéssel mindkét pénzintézet értékesítési hálózata bővül, a szinergiák megfelelő kihasználásával pedig új, innovatív termékek fejlesztésére nyílik lehetőség. Az MKB Bank több lehetőséget mérlegelve döntött úgy, hogy az egyre sikeresebb, magyar tulajdonú CIG Pannónia Biztosítóval kíván stratégiai partnerségi együttműködést létrehozni és egy bankbiztosítói modellt felépíteni – közölte Balog Ádám. A bank vezérigazgatója kifejtette: a két, többségében magyar tulajdonú pénzügyi társaság együttműködése rengeteg jövőbeni lehetőséget tartogat az ügyfeleknek. Hozzátette: a CIG Pannónia már bizonyított a magyar tőzsdén, a bank ezért is bízik a bankbiztosítói együttműködésben, aminek számos sikeres nemzetközi és hazai példája van már.
Kádár Gabriella ismertette: a mostani megállapodás része a CIG Pannóniánál 2013-ban elindított új üzleti stratégia megvalósításának. Ez három pillérre épül, egyrészt a mindenáron való növekedés helyett a piaci résekre fókuszál a biztosító, ahol versenyképes termékekkel és szolgáltatásokkal meghatározó szerepre tör, másrészt kiemelt szempont lett a befektetői elvárásoknak történő megfelelés, az eredményes működés. A harmadik pillér az értékesítési hálózat teljes átalakítását eredményezte, melyben a több lábon állást, az értékesítési csatornák diverzifikálását irányozták elő. A nyugdíjbiztosítási piac jelentős fejlődés előtt áll, mivel a lakosság körében erősödik az öngondoskodásra való igény, ezért is határozták el a nyugdíjbiztosítási termékek forgalmazását a bank fiókhálózatában.
Kádár Gabriella ismertette: a mostani megállapodás része a CIG Pannóniánál 2013-ban elindított új üzleti stratégia megvalósításának. Ez három pillérre épül, egyrészt a mindenáron való növekedés helyett a piaci résekre fókuszál a biztosító, ahol versenyképes termékekkel és szolgáltatásokkal meghatározó szerepre tör, másrészt kiemelt szempont lett a befektetői elvárásoknak történő megfelelés, az eredményes működés. A harmadik pillér az értékesítési hálózat teljes átalakítását eredményezte, melyben a több lábon állást, az értékesítési csatornák diverzifikálását irányozták elő. A nyugdíjbiztosítási piac jelentős fejlődés előtt áll, mivel a lakosság körében erősödik az öngondoskodásra való igény, ezért is határozták el a nyugdíjbiztosítási termékek forgalmazását a bank fiókhálózatában.