Gazdaság

Az amerikai vállalatok felhagynak a Black Friday-el a vámok miatt

A vállalatok vámok miatt elkezdték törölni az éves értékesítéseket

Az amerikai vállalatok elkezdték csökkenteni a kedvezményeket és törölni a hagyományos Black Friday akciókat-

Az amerikai vállalatok felhagynak a Black Friday-el a vámok miatt
Képünk illusztráció
Fotó: NorthFoto

Az Upstream Brands vezetője, Dan Pescors elmondta, hogy szervezete nem látja pénzügyi értelmét a kedvezmények felajánlásában, mivel az áruk ára jelentősen emelkedett a kivetett vámok miatt. Cége, amely az Amazon platformon árukat értékesít, vámköteles országokban gyártott termékeket kínál. Például a levelek és a szárak elválasztására használt réz konyhai eszközök ára egy év alatt több mint 50% -kal emelkedett - írja a Bloomberg.

Egy másik, elektromos masszírozókat és egyéb egészségügyi eszközöket értékesítő cég 5-7%-kal emelte termékei árát, és megkezdte a termelés Kínából történő áthelyezését, szintén a vámok emelése miatt. A márka szóvivője megjegyezte, hogy nem engedhetik meg maguknak, hogy ugyanazokat a kedvezményeket kínálják, mint tavaly.

Az ügynökség szerint a vállalatok azt kockáztatják, hogy elveszítik az ügyfeleket a nagy promóciók elhagyásával és a kedvezmények csökkentésével. A PricewaterhouseCoopers tanácsadó cég felmérése szerint a fogyasztók azt tervezik, hogy a 2025-ös ünnepi időszakban átlagosan 5%-kal csökkentik kiadásaikat az előző évhez képest. A 17 és 28 év közötti fiatalok körében ez a szám eléri a 23% -ot.

Korábban Trump azt mondta, hogy ha a Legfelsőbb Bíróság negatív döntést hoz az importvámok kérdésében, az veszteségekhez vezet a gazdaság számára. Szerinte az ilyen pénzügyi veszteségek katasztrofálisak lesznek.

Kapcsolódó írásaink