Belföld
Botka: Az „MSZP mint brand” nem menthetetlen
Az MSZP pártértekezleten értékelte az idei választási évet
Az értekezlet célja a párttagok véleményének megvitatása a választási vereség okairól, majd új irányvonalak kijelölése - emlékeztetetett Botka László, aki bíztató tapasztalatként értékelte, hogy a pártban mindenki megértette, az értékelés célja nem a vádaskodás, hanem a közös munka irányának meghatározása.
Hangsúlyozta, az MSZP 2006 óta elvesztett minden választást, amelyek után mindig eldöntötték, hogy jobban fogják csinálják ugyanazt, de most felismerték: "ami korábban jó volt, az már nem elég". Gyökeres változásokra van szükség a párt politikájában, működésében és stílusában - fejtette ki. Ehhez az "MSZP mint brand" nem menthetetlen, hanem erős, "erősebb, mint amilyen politikával az elmúlt időben megtöltöttük" - fogalmazott.
Szerinte a valódi politikai fordulat választások után következett be, a Fidesz ugyanis az elmúlt két hónapban több mint 900 ezer voksolót vesztett el. "Ez gyorsaságában és nagyságában felér két őszödi beszéddel" - mondta.
Forrás: MTI